Veckan som gått..

Jaha, vad har hänt sen senast jag skrev här då? Hmm.. Var hemma hos mamma och pappa på påskafton. Brorsan, syrran och hennes kille var också där.. satan vad livat det blev i slutet! Lite mycket alkohol och karaoke för alla kanske, haha. Dock inte för mig, jag var nykter och körde hem alla ;) Men kul var det!



--------------------------------------------------

Sen har det vart lite filmmys på kvällarna, och i onsdags var Martina och jag på Rockbaren. Var inte allt för roligt där! Men trevligt att komma ut lite :)


Slurp

--------------------------------------------------

Igår var det grillning uppe på Ramberget... trevligt folk och gooooaa korvar! höhö.. sjukt fin solnedgång fick vi se med!


Martina, John, Sandra, Ola, Hiromi, Camilla


Utsikten


Grillas för fullt ^^.


Hiromi och jag




Sen blev det filmkväll hos mig!

--------------------------------------------------

Idag har vi varit vid havet och solat och fotat lite blommor på vägen :) Sen blev det slappt på min balkong i solen.. Och strax ska jag göra iordning mig för att dra och bowla med Dennis! Håll tummarna för mig så att jag vinner ;P

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback