Påskfest

Igår var jag på påskfest hemma hos Martina och det var mycket trevligt och roligt! Martinas temafester är alltid så lyckade.. :)
fast idag är jag riktigt trött. Fick inte så många timmars sömn faktiskt. Ville gå upp i tid och inte missa solen. Underbart väder idag ju! Ska alldeles strax bege mig till mamma och pappa på påskmiddag och sedan leta efter påskägg som dom har gömt. Våran årliga tradition. Nu blir det raka vägen in i duschen!






Jag blir mosad!














Min lilla kvast :)


Kommentarer
Postat av: x

glad pask pa dig har i Ecuador firar dom pask med parader det ser ut som Ku Klux Klan fast dom har lila koper varsta parader med Jesus,har finns det en liten kattunge hon heter Choco(blondinen) 4 veckor full med lopper a loss men det skiter jag i hon ar sa gullig

2009-04-14 @ 05:15:39
Postat av: Anonym

glad pask pa dig har i Ecuador firar dom pask med parader det ser ut som Ku Klux Klan fast dom har lila koper varsta parader med Jesus,har finns det en liten kattunge hon heter Choco(blondinen) 4 veckor full med lopper a loss men det skiter jag i hon ar sa gullig

2009-04-14 @ 05:48:11

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback