Lugn torsdag

Idag har jag stekt på balkongen med Martina. Man fick allt lite färg, gott :) Sen kollade vi på dokumentären Jag vill inte leva detta livet. Usch.. tycker så synd om dom killarna i filmen och dom människorna som har det sådär varje dag. Att det kan gå så långt som till självmord. Jag kan inte sluta undra vems fel det är..  Vad fick dom ens att testa skiten GHB från första början? Och sen igen och igen och igen? Att dom kan tillåta sig själva att fastna i det. Vill bara hoppa in i tv:n och ge dom en hjälpande hand :S men men.. nu till något roligare.

Har lekt lite med Cindy idag med... ;) kolla här så sött:



(ursäkta mitt mongo skratt mitt i allt)

Kommentarer
Postat av: Mattias

hahaha guud så söt :D


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback