Bilder från Liseberg

Var ju som sagt på Liseberg igår och det var mycket trevligt. Hade det jätte mysig och skoj. Åkte faktiskt EN gång! Och då blev det sagoslottet haha. Fick köpa en enkelbiljett. Köper man biljetter löst så kostar dom 20 kr styck vilket är rätt dyrt med tanke på att dom flesta åkattraktioner kostar 3 biljetter. Och det blir ändå 60 spänn för att åka i någon minut.. dyrt :P

Hur som helst.. Isak och jag spelade bort massa pengar såklart.. men iofs så vann vi med. Massa onyttigheter som vi inte vill ha i våra kroppar egentligen! Men nån måste ju äta upp allt, och antagligen kommer det bli jag eftersom allt ligger här haha *smart*.

När vi kom hem så väntade en väldigt fin överraskning. Finaste nånsin, men det får vara hemligt tills vidare :)


Liseberg är så mycket mysigare på kvällen.


Åker i sagoslottet.










Snask!


Jag vann en Anki :)


Isak drar på sin gladaste min :P


Håller hårt om min Anki.


Sne bild?


Isak ger den sexiga blicken ^^


Haha, men på Liseberg är det tillåtet att se ut hur man vill.


Där var han inte beredd! Men snygg vilket som :)

Kommentarer
Postat av: Kat

Vilken fin blogg! Vem har designat den? :)

Postat av: Jimmy

Trött på alla bilder på snubben!!!!!!

Bloggen är ju din då vill vi se bilder på dig!!!!

2008-09-08 @ 20:38:19
Postat av: - SANDRA -

Jimmy: Visar ju även bilder på mig samtidigt.. missat dom?

2008-09-09 @ 12:19:08
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/
Postat av: Isak

Men Jimmy vem fan är du att bestämma vilka bilder hon ska lägga upp. Jävla loser, sluta läsa blogen om du är så missnöjd

2008-09-10 @ 13:17:42
Postat av: vill se mer bilder

Tycker också bloggen blivit mycket sämre sen nya killen kom in i bilden. Han vill säkert inte att Sandra lägger upp för mycket sexiga bilder - hycklare då han själv förmodligen glodde på bilderna lika mycket som vi innan han blev ihop med snyggingen.



Bilderna är 99% av anledningen till att man kommer in här som kille.

2008-09-12 @ 13:09:04
Postat av: Emelie

på nåt sätt blir sagoslottet inte lika mysigt och charmigt med en lysrörslampa i taket!!! haha



Får pallra mig ut till förorten nån dag o hälsa på!

Hörs!

2008-09-20 @ 00:34:10

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback