Festen

Var ju på inflyttningsfest hos Martna i lördags. Hade jätte kul! Trevligt folk och bra fylla ;).. Sen dök Isak upp på festen vid 01.30.. sicken överraskning! Han var ju i stan med sina polare och helt plötsligt kom han till Martina, utan förvarning.. skojigt :).. När vi gick hem så gick Isak och jag tydligen till tvättstugan för att boka tvättid, mitt i natten. Men inte tusan minns jag vilken tid/dag/tvättrum jag bokade haha. Så jag får helt enkelt gå dit igen och fixa ny tid, nyktert ^^.

Dagen efter var mindre bra. Skallebank och torr i munnen och såååå törstig hela dagen. Men nu mår jag bra igen :)


Precis innan jag gick till Martina.


Här posar man ja!


Röjj i köket.




Tror vi hade charader här?




Martina.. alltid lika glamorös ;)


Isak (tv) var rätt tankad :P


Jag är inte beredd hehe..




Hemma hos Isak innan han drog till sina kompisar. Finis :)

Kommentarer
Postat av: Mike

Ditt umgänge tycks utgöras av homofiler. Tragiskt.

Postat av: - SANDRA -

Mike: Och du har en dålid dag eller?

2008-09-25 @ 10:35:00
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/
Postat av: Doktor Glas

Hahaha! Mike fick på rumpenstumpen.

2008-10-20 @ 00:13:49

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback