Kattunge

Ska kolla på kattunge antingen denna helgen eller nästa beroende på när hon som har kattungarna kan. Dom verkar vara så himla söta.. halv skogisar är dom och kostar 800 kr styck :). Jag hade tänkt mig en liten flicka. Har ju växt upp med katter och nu dom senaste katterna har ju varit hanar.. Om jag får henne så blir hon inte min förs än 25 oktober.. hon är ju bara 8 veckor just nu :P Åhhh.. vill åka och kolla på henne nu!

Vad jag förstått så är flickan längst till höger här på bilden.. hon var mörk med lite färger i. Hon skulle tydligen ha jätte gullgt mönster i ansiktet! :)

Brorsan :)


Två brorsor till :P

Kommentarer
Postat av: zanna

när ska du höra av dig?

2008-09-25 @ 13:49:17
Postat av: Martina

om den är 8 veckor borde den ju vara leveransklar om en vecka?

Postat av: Martina

jaså. vilken skillnad på hundar och katter :) Hundar är ju oftast 8-9v vid leverans

2008-09-29 @ 23:57:30
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback