Hos päronen

Jaha, då var klockan mycket igen. Är as trött och borde lagt mig för längesen.. men har suttigt och gosat med Findus hela kvällen och kollat på massa kort på mig när jag var liten. Är ju hemma hos mina föräldrar nu. Imorgon är jag ledig så då ska jag upp och träna kl 10 sen sola. Ska väl även hinna med en och annan affär också :) Sen ska jag hem till Isak och ha myskväll. Vi ska kolla Dum och dummare, typiskt vår humor asså! Det ska bli riktigt kul :)

Var längesen jag sov hemma nu.. eller aa, hem nr 2 hehe. Känns lite konstigt.. min syster har ju tagit över mitt rum så hon har möblerat det nu på ett väldigt icke snyggt sätt haha.. aja, det är hon som får leva med det :P

Tog lite kort med camen med, inte världens bästa upplösning men får duga hehe.


Findus har hängt efter mig hela kvällen och lägger sig bredvid mig vart jag än sätter mig :D Love him!





Lite bättre ljus efter att jag tände i taket..


haha




Kommentarer
Postat av: Mattias Göteborgaren

Världens sötaste kissekatt :D

2008-10-28 @ 09:40:38
Postat av: Anonym

Så søt katt :) Har du noen planer for Halloween da? Blir det Party?



Klem C

2008-10-28 @ 15:33:29
Postat av: Micke

Gulligt med katt, också.

2008-10-28 @ 17:25:15
Postat av: - SANDRA -

Mattias Göteborgaren: Javisst är han söt :D



Anonym: Har inga planer som det ser ut just nu.. får se vart det bär av :)



Micke: Mycket gulligt :P

Postat av: Anonym

Den sista bilden kan få vem som helst att bli lite förälskad.

2008-11-01 @ 09:16:09

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback