Bilder från helgen

Hej bloggen! hehe

Har precis tänt massor av ljus, så här är det verkligen mysstämning.. fast denna gången tände jag inte ljusen för att ha mysigt utan för att få värme :) Tycker det är lite kyligt här och fryser.. men men.. var ju som sagt på Bohus fästning i söndags och det var jätte kul! Älskar ju att åka på utflykter :) Så jag och Isak flummade runt där och läste om historian bakom slottet och tog även lite kort.

För övrigt har jag skadat foten plus fått ett nytt jobb.. men det berättar jag mer om en annan gång! Nu är det bara den nya sängen och jobbet som jag verkligen ser fram emot! :D

Här kommer många bilder:



För där vill man nog gå ner.. nej!



Fängelsehålan


Här hissade aman ner fångar. Usch.. det var långt ner. Det är mynt som ligger där nere, kommer inte ihåg varför man slänger ner mynt där.. men Isak och jag gjorde såklart det med :)


Många trappsteg blev det den dagen! Trappor överallt ju..


Ja, där kan du stanna! haha


Ganska högt..


Inne i en tunnel som ledde fram till ett fjuttigt staket haha.


Älskopälsko <3



Värsta höga trappor.. Man såg jätte rolig ut när man skulle gå ner. Ni ser ju på Isak.. ser ju ut som han dansar lambada ner haha!





Här satt en fånge i 32 år.. måste vart väldigt långtråkigt.. (bilden där nere visar vänster sida)


Tänk kalla vintrar, rättare sagt 32 kalla vintrar, med ett sånt här fönster där vinden blåser in på en.. Han dog även här. Så här har det legat en döing!


Högt tak! Fick inte ens med hela höjden på bild..


hehe.. nice!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback