Söndag igen..

Ja, då var det söndag igen. Äter frukost just nu.. lite sen frukost kanske :) Väntar på att Isak ska komma hit för sen ska vi till Kungälvs kexfabrik och efter det så ska vi till Bohus fästning. Blir nog en härlig dag :) Alltid kul med utflykter.

Har haft fullt upp nästan hela helgen med att måla inne i mina garderober i hallen. Var brunt innan men vill ha det vitt. Ser mycket fräschare ut då :) Är nästan klar.. ska bara måla ena garderoben en gång till.

Jaha, vad finns det mer att berätta? hmm.. ska köpa en säng nästa helg. En 160 bred, vilket kommer bli alldeles lagom. 180 känns för stort. Så det längtar jag efter! :)

Plus att jag får nya tapeter om 1-2 veckor.. jag som väntat så länge. Mycket som händer nu! :D

Men nu måste jag fixa till mig!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback