Söndag igen..

Har nu lyckats vända tillbaka min sovrytm efter mitt nattjobb.. var faktiskt första gången för mig som jag jobbade natt. Men det gick bra :)
Nu ikväll så ska jag ställa alla mina möbler i mitten på rummen eftersom jag ska få tapetserad i nästan alla rum på tisdag. Så lika bra att sätta igång idag för imorgon åker jag hem till mina föräldrar i Askim och bor hos dom under tiden målaren är här. Tre dagar ska det ta.. så mina föräldrar kommer tycka det är jätte kul att jag kommer bo hos dom nu. Dom tjatar om det jämt :P Längtar verkligen tills allt är fixat!

Min bror har köpt sig en till katt med.. så söööt.. :D



Får nog sätta igång nu med röjandet, annars klagar väl grannarna ^^


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback