Snart är det halloween

Tur att jag inte sålde min kanindräkt som jag hade på halloween förra året, för nu är det en halloweenfest på lördag och jag har inte skaffat mig någon ny dräkt så då kan jag använda samma. Dräkterna kostar ändå alldeles för mycket, så att köpa nytt är heller inte så skoj. Dock är det lite tråkigt att behöva vara samma i år igen som förra året. Ska i alla fall in till stan imon och kolla efter andra halloween kläder ifall det finns något som lockar och som inte kostar röva. :)
Martina och jag ska ha festen ihop och vi ska pynta ner lägenheten med massa kusliga saker.. så det blir nog bra :P

Tapeterna kommer vara klara på fredag hos mig så festen får vara hos Martina.. finns ingen chans att jag skulle hinna städa och så på en dag. Nåt som är värt att berätta är att målaren råkat göra ett misstag.. han trodde att vardagsrummet skulle målas om så han började spackla och grejer på väggarna.. sen kom han på att det bara skulle vara taket som skulle målas. Så dom ringde mig och beklagade sig över detta. Så nu ska jag få nymålat vardagsrum också haha.. Vitt ska det bli. Ganska fräscht ändå så det gör inte så mycket. Men sicken tabbe han gjorde. Jag som lagt ner massa pengar och jobb på att måla vardagsrummet.. aja, jag fick ju leva med vardagsrummet i 4 mån i alla fall haha.

Har varit på en kurs idag med, som var obligatorisk för det jobbet jag har. Ganska intressant men segt att sitta och lyssna i 3,5 timmar. Man fick en träröv som hette duga.

Nu har jag skrivkramp och är hungrig.
Mat here I come!

Kommentarer
Postat av: mini

yes party party":D


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback