Sick man

Jag blir så arg. Tycker detta är så äckligt. Gick in på min msn och där skriver en som jag haft på msn ett tag men inte hunnit ta bort. Är så sällan inne på msn.. Han är redigt blockad nu. Tror ni kommer fatta varför.... Och jag vet att du kommer läsa detta. Härlgt att fler får veta hur fräsch du är?

jaao säger:

hej sandra


(F)Sαηdrα säger:

hej


jaao säger:

vad gör du


jaao säger:

stör ja


jaao säger:

e du singel eller


jaao säger:

sandra


jaao säger:

du e så snygg fina bilder på dig din blogg


jaao säger:

e du själv eller


(F)Sαηdrα säger:

...pratade i tele...


jaao säger:

okej


jaao säger:

e du själv


(F)Sαηdrα säger:

ja.. hurså?


jaao säger:

undra


jaao säger:

du kannske blir arg om jag säger de är


jaao säger:

om du vill veta


(F)Sαηdrα säger:

vadå?


jaao säger:

vill ud vrkligen veta


(F)Sαηdrα säger:

mm säg du..


jaao säger:

du kommer tycka jag e äsklig då kommer blocka mig


jaao säger:

äcklig


(F)Sαηdrα säger:

antingen säger du eller inte


jaao säger:

om du inte säger de är till nån


(F)Sαηdrα säger:

ok..


jaao säger:

lova


jaao säger:

jag runkar till dina bilder för du e så himmla snygg söt så har du fina bröst med förlåt sandra


(F)Sαηdrα säger:

eh va?


jaao säger:

jag ska ta bort dina bilder nu


(F)Sαηdrα säger:

hoppas du skojar


jaao säger:

nej de gör ja inte


jaao säger:

förlåt mig


(F)Sαηdrα säger:

varför vill du berätta detta??


jaao säger:

för ville du skulle få reda på de


jaao säger:

du inte arg då


(F)Sαηdrα säger:

okej, som att jag vill veta sånt??


jaao säger:

nej


(F)Sαηdrα säger:

nej precis... smart o säga nåt då


(F)Sαηdrα säger:

och ja, jag tycker du är grymt äcklig, och du kommer vara grym blockad och borttagen från min msn.. herre gud.. du får väl runka till porr... jag är inget jävla runkobjekt!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men Gud, hur tänker vissa människor egentligen?! Vem vill veta något sådant? Skrämmande att han ens lyckats få din msn...



PS: Lillen som får smaka citron för första gången är så söt <3

2008-10-18 @ 17:43:15
Postat av: Torcida

hahahahahahhaahhaha



Dagens Ungdomar

2008-10-19 @ 22:14:48
Postat av: Allan

Men det är väl klart att 90% av killarna som tittat på dina bilder har runkat till dom. Inse fakta. Även din nuvarande kille, tro mig.

2008-10-29 @ 18:40:37
Postat av: Hihi

vem fan gör inte det?

inte fan vill man se på äcklig porr? :S

2008-12-18 @ 20:27:26

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback