Bowling!

I lördags var jag och Isak och bowlade.. självklart vann han. Som vanligt! hehe.. men kul var det iaf. Jag fick mina strikes så jag blev nöjd.. synd bara att Isak fick tusen strikes mer. Så då kände jag mig inte lika bra längre haha. Sen åkte vi hem till honom och slökollade på tv. Var något skumt program på tv4 Fakta om operationer som misslyckats och andra äckliga saker.. men det var ganska intressant :)

oops, klockan är galet mycket. Dags för sängen! God natt.


Strike där ja..


En kägla kvar och jag fick faktiskt ner den!


Jag mumsar på en cider!


Bowlingproffset gör sig redo för kast ;)


haha.. fy sjutton... Men fin färg på klotet :)


Seriösa stunden.. gos i soffan :)



Licky lick



Man kan inte alltid vara snygg.. Vi i ett nötskal.

Kommentarer
Postat av: F

Du är ju bara för vacker. Ahhhhhhh! :)

2008-10-06 @ 12:11:21
Postat av: Micke

du är galet fin, man vill bara ha mer...

2008-10-06 @ 19:44:10

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback