Onsdag

Vi kollade som sagt på Burn after reading igår. Den var faktiskt rolig! Bra att vi valde den :) Så den borde ni se.. sen var det mer eller mindre raka vägen till sängen för att sova. Var jobb idag på morgonen och satan vad jag var trött! Har vaknat flera gånger i natt.. och jag tror det berodde på alla skumma drömmar jag hade :)

Ska i alla fall lägga mig snart för imorgon ska jag upp igen. Måste köpa gardiner med eftersom jag inte har några i vardagsrummet än. Får besök på fredag så vill ha det lite fint då :P




Har tas det popcorn från mig! :)


reklam.. väntar på att filmen ska börja

Kommentarer
Postat av: x

ska kolla up den filmen ar just nu uppe i Anderna i Ecuador pa semester.

har ar det vackert som fan frisk luft a massor av Indianer massor av coola ponchos,hattar,a lamas hare bra a lagg inte ner din blogg!!!

2008-11-20 @ 19:55:22
Postat av: F

Ser gott ut, vill oxå se en trevlig biofilm nu till helgen. Tips?

2008-11-21 @ 08:29:52

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback