Halloween m.m.

Ska jobba imorgon men självklart sitter jag uppe vid dumburken vid två på natten. Nog smart!

Ganska turbulent helg. Känns som jag har flängt en hel del. Stressig fredag men annars har det vart bra :) Halloweenfesten som Martina och jag skulle ha blev inte av.. för lite folk kunde inte komma eftersom dom redan hade planerat in andra ställen att vara på. Vi kom ju på festen alldeles för sent.. så ist så ska Martina ha en maskeradfest  i slutet på november med något roligt tema. Pimps and hoes var det va? ;) hehe. Hoppas festen blir av bara :)

Jag och Isak gick till Martina i lördags och drack lite. Vi var hela 5 pers där, PARTY! hehe.. men det var mysigt och trevligt. Slockna hemma i sängen vid 02, hyfsat tidigt. Första natten i den nya sängen och jag sov som en björn som hade gått i ide. (alltså skönt) haha.

Och idag har det inte hänt allt för mycket. Tog det lugnt framför tv:n, åt lite mat och myste. Körde sen hem Isak och hälsade därefter på hos mina föräldrar. Och nu sitter jag här.












Ska det svepas så ska det svepas ordentligt!


Igår var det inte Halloween utan "handens dag".

    
haha


Licki licki


Bra att man försöker se normal ut på kort :P


okej, lite halloweenstämning var det väl :)



Måste sova nu.
Hoppla hej!

Kommentarer
Postat av: mini

hahah.. fan va gött:DD:


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback