Stan, bio, mys

Har precis duschat och ska börja göra iordning mig. Ska nämligen vara i stan vid 5 och kolla lite i affärer och sen blir det bio, ska se Burn after reading. Hoppas den är bra :) Så det ska bli skoj! Någon som sett den och kan ge sin åsikt? :)

Måsta äta med.. men frågan är vad?! Sen jag flyttade hemifrån så har jag upptäckt att det är ganska jobbigt att bestämma varje dag vad man ska äta. Är ju inte så roligt att äta samma mat ofta. Man vill ju variera sig.. saknar mina föräldrars lagade mat, där man slapp tänka så mycket och bara få allt serverat på fat, bokstavligt talat :P

Nu ska jag platta håret!
Hejs



Lilla Sixten ser tjurig ut :P Men blixten var bara för stark haha.. *saknar*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godt å se deg tilbake igjen :D Kos deg på kino i kveld :)

2008-11-18 @ 18:07:19
Postat av: Malin

Hehe ok :)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback