Mongo från Kongo

Ibland kan det bli ganska ironiskt på msn. Okända killar vill att man ska sätta på camen (hur dom nu fått min msn det vet jag inte) och jag tackar nej till det förslaget. Är nämligen ingen sån som har på min cam så att personen bara kan sitta o glo på mig. Undantag är för nära kompisar.. men okänt folk? Nej..

Då kommer dessa kommentarer bara för att man inte vill:


Niklas säger:

haft en dålig dag elller


(F)Sαηdrα säger:

har haft en jätte bra dag.


Niklas säger:

okey


Niklas säger:

så jävla tråkigt när brudar tror dom är så jävla coola å snygga å så jävla bra men blir bara så jävla pinsamt när dom ska vara bitchiga!!


Niklas säger:

sjukt tråkigt


Sen loggade han ut.. eller ja, han blockade väl mig haha. Ja menar, hur normal är den reaktionen? Då kan man undra varför han addat mig från första början. För att endast få se mig i cam? Och sen bli sur för att han inte fick som han ville.. jaja. 

Och sånt här händer ofta.... Är jag bitchig och tror att jag är snygg, cool och bra för att jag inte vill?

Haha..


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback