Hej igen

Ganska mycket som hänt och mycket som kommer hända. Så tar en dag i taget och ikväll ( i natt) så börjar jag med bloggen igen :).

Har jobbat hela helgen.. 12 timmar i fredags, lördags och 10 timmar i söndags... alla dagarna jobbade jag natt så har fått ganska lite sömn. Har sovit nästan hela dagen.. det behövdes verkligen. Var helt slut! Men är ändå ganska trött nu så jag ska lägga mig om en stund så att jag får tillbaka dygnsrytmen hyfsat i alla fall :)

Är ledig imorgon så jag ska hitta på något med Isak, en bio eller gå på stan. Vi får se :)

Ska hämta ut min mobil imorgon med.. har lämnat in den tre ggr i rad nu.. dom verkar ju aldrig fixa felet. Så hoppas verkligen den är lagad nu. Orkar inte ha min gamla mobil.. den börjar bli lite söndrig hehe.

Nu blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Verkar va mkt som hänt ja....är det krossade hjärtat lagat igen?

2008-11-18 @ 03:17:46
Postat av: F

Välkommen tillbaka snygging!

2008-11-18 @ 08:30:38
Postat av: - SANDRA -

Mattias: Ja det är ganska lagat iaf :)

F: Tack :)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback