Festen i Mölndal

Idag var det verkligen en riktig bakis-söndag. Med massa skräpmat. Pizza, godis och litervis med vatten. Var nämligen på en fest i Mölndal igår och jag hade jätte skoj! :).. Satan vad jag slirade då.. och jag fick ju för mig att gå hem sen, alltså GÅ från Mölndal och hem till Askim.. det är ju en bit. Och vet ni hur många blåsor jag har på fötterna nu? Ju 8 stycken! Haha, mina fötter lyckas alltid ta den värsta smällen varje gång jag ska få för mig nånting. Men men! Träffade nytt trevligt folk som man pratade mycket med.. blev lite roliga samtalsämnen faktiskt ^^.

Men som sagt.. idag.. haft en lite smått äckelkänsla i mig hela dagen. Men det är väl så det blir "dagen efter".. Trots det så har den vart mys :).

Tog lite bilder i alla fall:

Två goa tjejer och Emelie


Jag haha och vad han nu hette!! åh, har det på tungan...


Emelie gör något onormalt haha




:D


Krök i köket


En tjej jag träffade där, och Jag. Hon hade ett väldigt annorlunda namn som jag inte heller kommer ihåg! ^^




Dom två goa tjejerna, jag och Emelie!




Live ;)


Vi fick se ett litet uppträdande med. Jätte duktiga! Klippet är lite kort bara.. men ni får ju se lite :P

Så kul var det. Tack för att jag fick komma :)

Kommentarer
Postat av: Vivan

Hej!

Måste bara säga att jag tycker du är väldigt lik Serena i Gossip Girl...

Lika söt...

Ja ja.

Ha de fiint!

2008-05-19 @ 11:34:57
Postat av: Emelie

För det första..

Han heter Dalman, hon heter Elona!

För det andra..

hahaha vad gör jag och Dalman?? =P

För det tredje..

Du MÅSTE följa med fler gånger nu när du VET att det är kul! =)

Puss

(P.S. Jag snor några bilder till min blogg... några =typ alla! ^^ )


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback