Torsdag

Morsning!

Kom precis hem från apoteket. Har hämtat ut värktabletter för min nacke. Var hos läkaren klockan nio förut och ja, jag har nackspärr! SKönt att jag kan ta tabletter mot det nu. Köpte även noskapin för min hosta. Usch, jag är verkligen ynklig nu. Tur att jag inte har någon feber eller ont i halsen längre! Jag har inte jobbat å hela veckan.. vilket suger. Får inte jobba idag eller imorgon heller enligt läkaren. Är jag inte bättre efter helgen så blir det tydligen sjukgymnastik, sa läkaren!

Så tråkigt att vara hemma hela dagarna.

Vad finns det att göra om dagarna för en som har nackspärr?? haha.

Kommentarer
Postat av: Knut

Håper pillene fungerer da. Var hos dpktoren selv på tirsdag for min allergi. Jeg er allergisk mot nesten all pollen, og siste tiden har det blitt mer og mer mat jeg ikke kan spise. Så da dro jeg for å få en FULL test. Så jeg endte opp med å få piller, nese-spray, øyedråper og en sprøyte in the ass med kortison. Så NÅ håper jeg at jeg er klar for sommeren :) hehe..



Flotte bilder av deg forresten, i ditt "egosentriske" innlegg :p hehe... :) Ikke at jeg trenger å si det da, men du er jo pen :p hehe..



Kram Knut :)

Postat av: Chris

Uff, stakar.. håper du blir fort frisk... Hmm, hva du kan fylle dagene med. Er du ei film jente el? har du noen å anbefale?

2008-05-30 @ 00:31:04

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback