Mammas födelsedag!

Det blev helt ändrade paner ikväll. Min mamma fyller nämligen år idag ( Grattis till henne! ) och jag valde att stanna hemma ist. Skulle egentligen till Tuve men det sket sig, mongo bil. Men var lika bra då vi har gäster här och det är inte ofta man umgås en hel kväll med familj och släkt. Mormor och morfar är fortfarande kvar samt min bror som hälsar på. Så det tjötas en hel del i vardagsrummet nu. Nyss var det en samling i mitt rum där det skulle diskuteras haha. Satt och pratade kärlek och förhållanden med morfar. Han har ju fått lite erfarenhet på 60 år säger han ;).

Har bara tryckt i mig massa godsaker idag, vilket inte är så himla bra. Men när någon fyller år så tycker jag att man får frossa :).. Har precis underhållit mig med våra goa katter! Dom är aldrig tråkiga vilket jag älskar. Så filmade lite som ni ska få se :)

Jag busar med Findus i badrummet. :)

Sixten och Findus och en vattenkran.



image788

image789

image790
Kattsamling!

Men det har vart en mysig kväll. Nu är jag trött och ska hoppa i sängen - ensam. Men får antagligen sällskap av en kisse, vilket underlättar mycket!

Natti

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback