Lite bilder från Valborg

Hej hej kära bloggen!! haha

Det blir en lugn kväll för mig denna fredagen.. fick väldigt jobbig skoskav på båda mina fötter på Valborg att jag inte längre kan gå normalt med eller utan skor. Fundera på att visa bild.. men vet inte om jag vågar då det ser väldigt BLÄ ut.. vissa är ju känsliga för sånt :P..

Blev i alla fall party i onsdags. Jag och Martina gick till en förfest här i Askim och självklart skulle det spelas ölspel! Sånt är aldrig bra för mig då jag blir påverkad snabbt... men men, det var ingen fara denna gången :), Allt folk splittrades sen då vi alla drog till olika ställen. Martina stack in till stan till Berså medans dom andra drog till ett annat ställe, och jag ville inte med eftersom jag visste hur sjukt mycket folk det skulle vara ute. Så jag ringde Issa och fick med henne på en fest som var i en lokal ist. Dum som jag var så promenerade jag dit med mina söndriga fötter.. Mötte upp Issa plus andra vänner på festen..

Så var vi där en stund och tjötade med alla sen var det bara till att traska hem igen.. fick sällskap av Miguel en stund tills jag mötte upp Isak som ville möta mig mitt i natten. Han hade typ slirat runt för sig själv i några timmar utomhus.. haha, alkoholen kan göra mycket med en :P..
Somnade sen vid 06..

Dagen efter var MYCKET slapp.. sova - kebabpizza - sova lite till - kolla igenom miljoner kanaler på tv - slappa - käka glass - slappa - såg en tiondel av en film -  slappa - sen sova för natten! Hela dagen gick åt av att ligga i soffan.. haha.. men det var mys :)


Lite bilder från förfesten:
         


Här får ni se en snabb film. Jag syns i början och säger "filmar du?".. Filmen är lite mörk bara.. men men!


Tog typ inga kort här ifrån men detta är från "lokalfesten":
  
Jag och Issa!



Dagen efter:
image784
SÅ GOTT!



Okej, jag vågar visa.. titta INTE om du är känslig. Korten är från idag.. så himla ont gör det!!!!!
  
Vänster och höger fot. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Auuuuuuuuuuuu!

2008-05-03 @ 12:49:51
Postat av: Anonym

VAFAN HAR DU GJORT KVINNA :OOO??

2008-05-03 @ 18:08:47

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback