Härlig dag!

Haft fullt upp i helgen så har inte kunnat blogga nånting. Men nu är jag tillbaka i nya tag haha. Solade i fredags, lördags och idag ute, så färg har man verkligen fått.. Och jeeez vad jag har bränt mig på rygg, rumpa, lår.. solade mest baksidan idag.. kanske lite för mycket. Jaja! :)..

I onsdags åkte som sagt jag och Martina till hennes lägenhet och skulle kolla in den. Hon har inte fått in så mycket möbler än så det fanns inget att sitta på. Så vi fick använda golvet såklart.. men ett vardagsrumsbord hade hon köpt så vi satt vi det och fikade lite.. :)


Stack sedan hem och köpte Burger King på vägen.. blev så mätt va! Men såå gott!

image794
Jag har blött hår så mobba inte frillan! :P

image795

image796

image797
Martina hämtade två täcken som vi gosade med på golvet haha.. skönt :)

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback