Ikväll blir det kult avsnitt!

Sitter här nu och äter nyponsoppa. Det känns faktiskt lite bättre i halsen nu, så jag antar att det inte kommer bli värre utan att det bara var en fling av nåt :).
Något jag märkte igår när jag hade ondare i halsen och åt lite choklad, så gjorde det mindre ont. Chokladen "smörjde" väl halsen på nåt skumt sätt. Så nu vet jag vad jag ska käka varje gång jag har ont i halsen :P.

Ska slänga mig i duschen nu, fixa lite här hemma sen åka iväg på äventyr. Något som ska kollas på ikväll är Nile city 105,6! Det är såå kult asså! Och längesen var det jag såg det med.. så detta ska bli lajbans.

Nej men som sagt, dusch nu!

Krams

image578
Goooomorron! Goooomorron! haha, Weiron i ottan!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback