Idag är jag trött.

Sicken kväll igår. Har nog aldrig skrattat så mycket haha. Trodde jag skulle ta livet av mig själv genom mina skrattanfall. Du är för rolig du! Blev lite supande faktiskt. Något man märker när man går till krogen är att det finns väldigt mycket konstigt folk. DANSEN, KLÄDERNA, ja herre gud haha. Vacker syn för oss som såg :P

Sicken himla huvudvärk jag skulle få sen då. Har fortfarande ont i huvet nu. Antagligen är det för att jag drack. Känns som sån skallebank faktiskt. Vilket inte är allt för skoj. Så tänkte ta mig en liten powernap snart, så jag piggnar till. Blev inte överdrivet mycket sömn i natt.

"kamelpiss"

"grodljud"

"padda"

"kånkelbär"

m.m.m.m...

hahaha!

Beställde en sjukt god pizza förut. Men fick bara i mig 1 ½ fjärdedel.. sen blev det tvärstopp. Så mätt nu va! Men gott var det :)


163901-660

Kommentarer
Postat av: x

Gud va du är vacker,
Barn av vår tid natti

2008-04-02 @ 13:49:52

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback