Då var det en ny vecka..

Blev ju lite chockad i morse när jag tittade ut och såg att det hade snöat. Men visst, snöa på nu! Det är ju bara vår nu liksom. Fick så gott som ingen snö i höstas (vintern kom ju aldrig). Så självklart ska snö komma nu när vi börjar närma oss sommaren. Bättre sent än aldrig var det va? hehe. Hoppas snön smälter bort bara så att vi inte får massa slask. Me don´t like slask!

Charlotte Perelli vann ju melodifestivalen i lördags med. Visste väl att hon skulle vinna. Tycker att det var rätt, även fast 2-3 andra bidrag också lika gärna hade kunnat vinna! Kul om hon vinner hela skiten i Belgrad. Det hade vart något!

För övrigt så känner jag mig krasslig. Lite ont i halsen och trött i kroppen. Hoppas bara detta är nån släng av en skitsak och att jag imon är normal igen! Sjuk vill jag inte bli.. Annars så hade jag en mycket härlig helg ;).

- Nu blir det mat.


Kommentarer
Postat av: Torcida Split

Hmm
Våren har inte varit å kmr inte komma. samma sak med Sommaren..
vi har nämnligen bara
Höst-Vinter!
vill man ha sommar å vår.. får man åka utomlands =)

2008-03-17 @ 22:35:16

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback