Snart blir det jobb.

Hej alla! :)

Ska snart iväg till jobbet. Och just nu mumsar jag i mig lite choklad. Kan väl kalla mig 95% frisk nu :).. Hostar fortfarande, men mycket mindre mot vad jag gjorde. Annars mår jag kanon! Jag målade hela vardagsrummet i förrgår och igår så hängde Isak med till lägenheten och hjälpte till att måla en gång till. Kan ju säga att det var mycket lättare att vara två! Man blir helt slut av att måla. Tar alla ens krafter haha.. men fint blir det :)

Fick även ut tv:n, stereon, Wii och nintendo 64. Så jag har inte direkt mycket möbler i lägenheten. Har inte hittat någon soffa än. Och jag måste börja kolla på köksmöbler.. mycket som behövs :)

Idag är det fotboll som gäller. Heja Sverige!

Och något annat som slagit mig är att det är så många kändisar som är på smällen just nu. Och dom alla är ju så gott som höggravida. Hur stor chans är det att alla lyckas bli gravida samtidigt? Dom måste ju pippat dag ut och dag in som kaniner!? haha.


Angelina Jolie


Ashlee Simpson, Fast hennes mage syns inte allt fär mkt än.


Gwen Stefani


Jessica Alba. Fast hon har precis fött nu.


Nicole Kidman


Tori Spelling


Kommentarer
Postat av: Erik

Hur går det med din nya lägenhet, inga bilder?

2008-06-16 @ 00:12:56

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback