Midsommar

Glad midsommar alla! Ska snart äta midsommarmat med familjen. Var i min lägenhet igår och sov där. Första övernattningen faktiskt :) Var så mysigt.. Fick nämligen en inflyttningspresent av Isak. Det nya Mario Kart spelet till mitt Wii. Fatta vad glad jag blev! Har så gääääärna velat ha det. Så det har spelats hårt nu! Sjukt kul asså!! :D

Så kom precis hem nu. Men vet ni vad jag upptäckte? Jo, jag har glömt allt mitt smink så jag måste åka tillbaka och sen hem igen. Suck.. tyvärr så klarar man inte sig utan smink haha. Sorgligt egentligen! :)

Så får äta sen när jag kommit hem. Antingen blir det lugnt idag eller fest på kvällen, får se!

Hoppas ni får en kanon dag!


Kommentarer
Postat av: mini

:D hade du en bra dag?

2008-06-21 @ 19:03:34
Postat av: Kristina

Tjenare.

Ha en bra dag!

Kom gärna in till mig och titta till alla myter som jag tar död på. Eller om du vet någon myt som du tror är falsk så svarar jag gärna!:)

MVH

www.myter.blogg.se

2008-06-24 @ 16:45:51
URL: http://myter.blogg.se/
Postat av: Knut

Hei hei.. Lenge siden sist nå :) Kjempe pent midsommer bilde av dere tre da.. :) Blir en flott sommer her også, solen har kommet tilbake nå så nå blir det deilig å dra på stranden igjen snart :)



Hvordan har du det da..? Trives du i nye leiligheten..? Jeg skal flytte til Oslo i januar, gleder meg masse til å få ny leilighet selv. Liker å flytte, oppleve nye steder og møte nye mennesker. Håper du har det bra da, så snakkes vi vel en gang.. :)



kram

Postat av: F

We miss you! Snygg som vanligt :)

2008-07-07 @ 09:04:43

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback