Shopping!

Kom precis hem från stan. Var där med Isak och handlade massor! Men det var även rea och tur var väl det då vi bara handlade på NK och Peters Dandy. Ska visa bilder senare på det jag köpt, har ingen usb kabel här än. Jag köpte iaf två tröjor, bh, trosa, kalender inne på NK huset, och smink.. samt en väska på Peters Dandy. Tur att det var rea för den kostade 4600 kr och jag köpte den för 2500, gött va?! :).. Vilket som så har jag gjort av med 5000 idag ist för 7400.. så lite tjänade jag allt ;)

Isak köpte jeans, t-shirt. Även han hade tur med rean. Byxorna kostade 2500 ist för 5000 och t-shirten 1000 kr.

Och nu har vi köpt massa mat till att äta. Mitt kylskåp är helt fullsmockat av mat. Gott när det inte är tomt :)

Jahapp, då var man fast i designer träsket. Kommer aldrig gå tillbaka till typ HM eller någon annan "vanlig" affär. Det är så stor skillnad på bemötandet av personalen samt kvalitén på kläderna. Mycket bättre på NK..

Men är hungrig nu så ska kolla till hur det går med maten!

Hejs

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vi vill se bilder där du har på dig det du handlat! Allt!

2008-07-13 @ 13:03:51
Postat av: Micke

Håller med föregående efter så mycket shopping måste det vara dags för en stunds snopping.

2008-07-16 @ 20:35:02

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback