katter!!

Jag älskar verkligen katter! Dom är så otroligt söta. Visst finns det dom som är vresiga, sura, fräser, river m.m. och dom kan ju bli lite smått jobbiga i längden.. men katter som är som dom vi har äääälskar jag. Dessutom är kattungar något av det sötaste dom finns!! Jag får nästan tårar i ögonen när jag håller en söt liten kattunge.. för att det är för sött för mig haha.. smälter rejält! Vägen till mitt hjärta är en kattunge! haha nä, men nästan :P

image384
Jag och en jätte go kattunge! Emelies grannes katt var detta. Ja, jag ligger på golvet.. men jag leker ju bara! :)

image385
MIN MIN MIN Findus!

image386
Familjens Sixten!

image387
Och familjens Lukas!

Så vi har tre katter just nu.. fullt hus här :) But I love it. Man känner sig aldrig ensam. Och att lägga sig om nätterna med ibland tre katter i sängen.. MYS!

Men nu är katterna stora.. Fast lika goa ändå:

   

image391
Kramkalas

image392
SÖÖÖT!

Kommentarer
Postat av: Patrick

Katter är helt klart betydligt bättre än hundar :)
ska fixa mej en katt då jag får nya lägenheten.
Sånt klarar man sej inte utan, dock hur en katt beter sej har mest hur deras ägare är och hur dom blivit uppfostrad men en katt har ju väldigt mycket egen vilja.

Däremot finns det ju speciella tillfällen som min kompis katt som hela tiden klöser han då han sitter vid datorn :> men det är kanske något bra ?
Då tar han sej iallfall därifrån.

Hur som helst tycker om att läsa dina bloggar
du värkar vara en väldigt trevlig och vacker tjej
och du får ha en trevlig kväll med kissemissarna.

2008-01-22 @ 19:05:28
Postat av: surbubben

Nice vristlänk;=)

2008-01-23 @ 09:12:35
Postat av: - SANDRA -

Patrick: Så eftersom våra katter och speciellt min katt Findus är hur snälla som helst så betyder det då att jag med är snäll? :P. Bra det isf :).
Hehe, tycker det är bra att hans katt kan kösa honom från datorn. Inte bra o sitta där hela tiden :P. Tack, kul att du läser min blogg o hoppas du fortsätter med det :)

surbubben: Tackar :P

Postat av: Majken.

ååh, vilka myspysiga bilder! :)

2008-01-23 @ 19:05:37
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Katten

Ahh så supersköna katter, jag har bara tyvärr 1, men det räcker så länge. Hon gillar inte andra katter de har fått sig en och annan smäll :D men det är min lilla kissemisse

2008-01-23 @ 21:09:57
Postat av: Katten

Kan ju bara säga att jag älskar katter :D, Ja och katter är bättre än hundar de håller rent hus från möss och sköter sig själva ! Bästa djuren som finns !

2008-01-23 @ 21:46:07
Postat av: Edgar

Jag respekterar folks åsikter och så. Du får absolut gilla katter, men jag hatar katter lite. Man vet inte var man har dem!

2008-01-24 @ 23:20:14
Postat av: Alex

Lukas är rätt lik min katt bara att den är typ 40 storlekar större på breddenXD

2008-02-05 @ 20:54:55

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback