vad jag har inhandlat idag..

Var ute en sväng och shoppade förut. Hittade faktiskt lite :). Var faktiskt på lite dåligt humör förut och så fort shoppingen kom igång så försvann det dåliga humöret på en gång. Det är sant som man säger, att shopping är mirakelmedicin för oss tjejer i alla lägen!

 
Vit långskjorta. Har man sen ett midjeband till denna så blir det fina fisken!

 
Pumps. Fick blir ett par 37:or eftersom 38:orna var det väldans glapp i när man gick. Dessa är på gränsen att jag kan använda dom. Men får funka ändå :P


Lite produkter till kroppen. Behöver inte skriva upp vad det är, för det tror jag allt ni ser :P


Ja, imon är det ju alla hjärtans dag så jag passade på att köpa godis, som en speciell person ska få ;D

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback