Stormigt

Satan vad det blåser ute! Vilade lite på soffan förut eftersom jag har fått lite dålig sömn i natt. Och det gick verkligen inte att koppla av när det blåser storm ute! Det bara väsnas, så jag antar att jag kommer sova dåligt denna natten med. Varje gång det blåser såhär så vaknar jag många ggr på nätterna.

Findus verkar ha haft skoj iaf.. han satt på min säng jätte länge förut och kollade ut genom fönstret. Han undrar väl vad det är som låter. Jag har två hängkrukor som hänger i taket här utanför som man ska ha blommor i egentigen. Och dom snurrar ju runt där upp pga av blåsten.. så dom kollade han mycket på haha. Hur kul det nu kan vara? :P

163901-497

Kommentarer
Postat av: ttboy

kvällen e räddad!!..krama om findus länge från mej..vilken härlig misse han är!!

2008-02-22 @ 18:51:59

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback