nya skor igen

Äntligen kommer man in på bloggen! Krånglat i flera timmar nu.

Köpte lite skor förut. Sjukt skoj att shoppa skor! Inte långt kvar tills våren heller, så därför blev det skor som passar till varmare väder. Så det blev 3 par.

1.
 
Köpte ju likadan skor som dessa för ett par dagar sen, men 37:or. Kände att dom var lite för små trots allt så jag köpte nya, 38:or. Dom andra gav jag till mamma.

2.  
Rätt söta faktiskt.

3.  
Inte lika hög klack på dessa. Och det gillar jag! Kan ju inte gå runt och vara lång jämt hehe.


Kommentarer
Postat av: surbubben

Ja du vet verkligen hur en kvinna ska klä sig, en sak som är sant! Läcker vristlänk oxå. Tänkte fakt så när jag så de små bilderna att en vristlänk skulle vara grymt på dig, och när jag klickade upp bilderna så får jag ju se det ändå;=) Läckert tjejen! Gillar verkligen dem med spännena!
Grattis till träningen eller vad man säger! Skönt att ha nåt målet! Gick fort för dig får jag säga=) Vart har kilona försvunnit då?
Kramissar

2008-02-20 @ 11:23:31

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback