dimmigt väder vi har idag

Väldigt regnigt och dimmigt är det ute idag! Ibland kan jag tycka dimma är mysigt. Det känns så mystiskt på nåt sätt och verkligheten är inte lika verklig då, om ni förstår :P.  Och det gillar jag.

Ska snart iväg o sola, nu var det några dagar sen så jag behöver uppdatera dedär. Annars blir jag blek igen.. man blir det så himla snabbt av solariesol. Men men..

Funderar på att köpa en systemkamera, Canon. Har funderat på denna jätte länge och var nära på att köpa den i december med gick och köpte Nintendo Wii ist haha. Men nu är jag väldigt sugen på kameran.. Vet att jag kommer köpa en, men när är frågan. Finns två stycken som jag är intresserad av, så får se vilken det blir. Nu blir det mat först. En liten köttbit med massa sallad. :)

image444

Kommentarer
Postat av: Knut

Det her var ett lekkert sted da :) Hvor ligger det..?

Ser at du har startet med å merke bildene dine, kanskje en god idé det, med tanke på alle som kan stjele dem og bruke dem selv. :) Du er jo ei vakker jente, sikkert mange som kunne tenke seg bildene dine :)

K.

Postat av: Startrance

Bättre med regn och dimma än 15- och snö iallfall ^^
ska bli riktigt skönt med sommaren igen,
du skulle köpt dej en Playstation3 istället
fast wii kanske är mer vänlig med spel emot tjejer vet inte riktigt vad du spelar men många värkar gilla Mario.

Hur som helst så hade du en fin blogg :)

2008-02-08 @ 20:43:43
Postat av: Knut

jeg skal nok kjøpe meg en PS3 og en Wii når jeg har råd. Er jo tross alt en Gamer :p hehe.. Ser fram til å prøve mario, har ikke prøvd det ennå. Jeg spiller alt mulig jeg, har ingen favoritt genre.

Men takk takk, er morro å lage blog og å lese andres blog.

K :)

Postat av: - SANDRA -

startrance: Tack :). Jag tror att Wii är bättre för tjejer faktiskt.. om man kollar på spelen. Sen har jag alltid gillat Nintendo, så det var ett självklart val för mig :)

Knut: Jo Mario är riktigt nice! Så det måste du köpa :)

2008-02-09 @ 18:24:55
URL: http://sweetsandra86.blogg.se

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback