Back from borås

Har vart i Borås i två dagar så då blir det inte så mycket blogguppdatering.. man har helt enkelt annat för sig ;D. Men igårkväll gick det inte ens att gå in på bloggen, det var lite störande! Men nu funkar det igen..

Åkte hem till Dennis iaf, såg lite filmer och så. Tog det lugnt med andra ord. Så det var skönt :)

Mobilbilder:
image439
Jag ligger i soffan. Filmtime :)

image441
Dennis filurar sig

image442
Kläder för er som är intresseade :P. Långskjorta, vita leggins, svarta knästrumpor. Och mitt ansikte såg mega roligt ut på detta kort så det får ni inte se! haha.

Kommentarer
Postat av: surbubben

Så har du några nya bra filmer att rekommendera nu då eller?
Kram

2008-02-07 @ 16:03:53
Postat av: - SANDRA -

surbubben: Såg inte denna i Borås men kan rekommendera Sweeney Todd - The demon barber of fleet street :)

Postat av: surbubben

Jasså du, får ta och prova dem då. vore kul om du ville adda mig tycker jag. Kul att tjata lite ju. Kramas

2008-02-07 @ 16:20:55
Postat av: west

jag älskar märkeskläder, adda mig så kanske vi kan ses och prata. bra blogg!
KRAM

2008-02-09 @ 17:46:04

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback