Första advent

Pappa och morfar kom till mig idag på kvällen och hjälpte mig att borra upp lite saker. Har julpyntat och hela köret. Så nu är det väldigt mysigt här :) Har äntligen fått köpt gardiner i vardagsrummet så nu ser det inte så kalt ut. Så nu måste jag börja köpa mattor, hyllor och tavlar! Har en kökslampa nu med haha.

Och så är det första advent idag med. Det går så himla snabbt.. hinner inte alls med! Hmm, haft väldigt dåligt med uppdatering här men mycket har kommit ivägen så har helt enkelt inte kunnat/haft ork eller lust. Så det får det blir ändring på nu ;) Blev en sen natt igår så ska försöka komma i säng snart!

Kram


köket


Den nya lampan


Nersläckt kök


Sovrum


Min ena grymma tomte!


Den andra grymma tomten!


Vardagsrum


Nersläckt.. dålig bild. Ser bättre ut i verkligheten.


Julängeln på köksbordet :)

Kommentarer
Postat av: F

Mysigt Sandra! Två stora tomtar ser jag, tror säkert att katten din gillar att smyga upp bakom tomtarna. Nu är det bara lussebullsbakande som fattas :)



2008-12-01 @ 08:43:53

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback