Fredag

Nu har jag vaknat till liv och ska snart iväg och jobba. Är ganska trött fortfarande fast det blir nog bättre sen när jag kommer ut i luften och får röra på mig lite :) Det var faktiskt kul igår. Drog först till Sticky och mötte upp lite folk där, var inte där så jätte länge för dom stängde klockan 02, värsta tidigt! Så vi tog taxi sen till rockbaren men där var vi en ännu kortare stund hehe. Blev lite velande sen efter det vart vi skulle dra för halva gänget splittrades. Vi var på rockbaren och dom andra på wandas, en exotic night club ;) Om nu förstår haha. Men det slutade med att vi drog hem sen! Somnade nog inte förs än vid halv sju på morgonen! Såå, trevligt natt hehe!

Glömde helt av att ta bilder.. tog bara två på mig innan vi stack iväg.




Kommentarer
Postat av: F

Glad och sprallig tjej på väg ut :)

Skön kväll med andra ord!

2008-12-08 @ 08:30:54
Postat av: J.J

lika vacker som vanligt....

2008-12-09 @ 01:05:17
Postat av: x

haller med J.J

2008-12-11 @ 18:36:57

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback