Torsdag

Haft en väldigt seg dag idag faktiskt. Jag har bara städat. Skrubbat rent toan t.ex haha.. hur kul är det på en skala? :P

Haft problem med mitt internet med. Varje gång jag gått in på min msn så har internetet stängts av.. och så här har det vart sen jag kom hem från Blekinge. Så idag fick jag nog och ringde till com hems kundtjänst, men där fick man ju inte mycket hjälp. Dessutom fick jag snacka med en trög skåning, kul.. ehm, nej.

- Hej mitt namn är Sandra och jag ringer angående bla bla bla bla..
- Han: Jaaaaaaoooooo, hmmmmmm, jaaaaoduuu. Daaaaåå ska viee siieeee. bla bla bla...

Sådan ton hade han under hela samtalet. Han lät måttligt butter över sitt liv asså.
Ska inte dom på kundtjänsten vara trevliga? Och i alla fall snacka i lite kortare ord. Så man kan kommunicera som normala människor :P

Fick inte fixat problemet. Utan han sa att det antagligen är en bugg i min msn. Vadå bugg? Hur får man bort sån skit? Har ju avinstallerat och installerat nytt.. hjälper inte ändå.

Nog med tjöt nu.. nu ska jag diska sen sova :)

Hej svej

Kommentarer
Postat av: JJ

hoppas att du inte har något emot skåningar/ trevlig skåne påg

2008-08-19 @ 20:24:55
Postat av: ok..

Som att ni pratar så bra i gbg? Lär er prata rikssvenska som vi gör i sthlm. Tack på förhand.

2008-08-23 @ 05:35:19
Postat av: - SANDRA -

Jag som vart i skåne miljoner ggr har absolut inget emot skåningar. Men otrevliga sånna gillar jag inte! :)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback