Skor på måndag!

På måndag får jag dessa skorna:
  
Väldigt efterlängtade kan jag säga! Beställde ju tre par skor, som jag fick hem för ett par dagar sen. Och gissa vad? Skorna var sååå hiiimla små. Dock behöll jag ett par, som är lite för små. Men dom skorna finns inte mer så ville inte skicka tillbaka dom. Utöver att jag redan hade pröjsat massa för skorna så kostade det mig 300 att hämta ut skorna och 400 för att skicka tillbaka dom till USA. Så 700 spänn betalade jag extra för att typ titta på skorna haha, sjukt. Så samma dag som jag skickade tillbaka skorna gick jag in på sidan och köpte tre par till i en annan storlek. Tyvärr var dom flesta slut, i alla fall dom jag ville ha. Sex par skor skulle bli mina. Nu blir det bara dessa, plus skorna jag behöll.

Skorna som jag behöll trots mindre storlek:


Mamma har beställt ännu fler skor så hennes orkar jag inte visa bilder på! :P

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback