Sexpartyt på min födelsedag

Hade en jätte rolig och trevlig kväll! Känner mig nöjd med allt :). Fick massa fina saker av familjen, och även av alla som kom. Tack så jätte mycket för allt :). Igår var det roligt att fylla år!

image703
Bål, gjord av mig ;) Kan säga att det blev riktigt tomt i dom skålarna sen..

image705
Välkomst presenten! En kondom och lite glidmedel :P

image704
Alla har inte kommit än här!

   
Tre helt olika varandra. Vad tycks om masken? haha

image709
Fanns en hel del och välja på.

image710
Haha, Ekström och Isak verkar sugna
image711
Issa, Rickard, Jenny, Frida, Martina :)

image712
Dom har inte liiiite roligt där i hörnet!

image713
Gullig porrvippa va? haha

image714
Adde spexar..

image715
..Isak spexar..

image716
..Martina och jag spexar... (Väldigt mycket spexande)

image717
Fint halsband!

image726
Krök

image727
Nej, du når inte näsan med tungan haha.

image728
Både Adde och Isak har fått syn på något intressant..

image729
Ny frisyr

image718
Lenny, Jocke och Sofia :)

image719
Isak och jag. Vi ser ut som två presenter. :D

   
+ Massa kläder, underkläder, solglasögon och pengar som jag inte har kort på.

  
Fick ett super sött armband av Isak. Som man kan köpa lösa berlocker till och sätta på. Och på denna satt ett sött hjärta med ett meddelande i. Fast vad det står håller jag hemligt ;).

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Sandra sandra!!

Vi vill ju se mer bilder på dig ju!!
Lägg in fler bilder på dig från festen!!

2008-04-20 @ 21:44:05
Postat av: F

Ni ser ut att ha haft det grymt roligt! Kul med den sortens förfest med leksaker till alla! Grattis i efterskott!!

2008-04-21 @ 09:19:42

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback