Midsommar 2007

image685
(Jag)

HAHAHAHAHA så Gay..


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Skulle inte riktigt säga att det där är gay när det är du som gör det!!!

2008-04-13 @ 00:52:07
Postat av: Jimmy

Såg din tatuering!! Vad står det? Har du fler??

2008-04-13 @ 00:53:03
Postat av: Knut

Fin krans da.. :) Er jo sånn di bruker i "A midsummernights dream" skuespillet av Shakespeare :) Men du kler det mye bedre da..

Kan ikke du legge ut en videosnutt av deg da, så vi får høre stemmen din også..? :) Hvis du sjekker ut bloggen min, så har jeg noen der. Hadde vert mysigt om du la igjen en kommenter der av og til.. :)

K.

Postat av: Knut

Det er bra, kan jo ikke være hemmelig for alltid :p hehe.. Koselig at du tor turen innom min lille blog da.. Don't be a stranger :p hehe..Jeg har din blog på RSS feed, så jeg får beskjed hver gang du oppdaterer den :D hehe.. Trofast leser :D lol

Kram

Postat av: Anonym

inget gay med det där...

2008-04-13 @ 14:31:09
Postat av: Tobias

hmm, skulle nog mer klassa detta foto som porrigt, absolut inte gay :)

2008-04-18 @ 09:42:59

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback