Lugn dag hemma

Varit hemma från jobbet idag.. känner mig inte helt hundra. Så denna vilodagen behövdes! Har suttit ute i solen lite. Varmt och gott :).. så ska om någon timme åka till Isak och ta en promenad. Vi tog en promenix igår på 1 ½ timme! Duktigt ju :) Men det var ju så himla härligt väder ute! VAr kul att se lite mer av Fiskebäck än det jag redan sett. Vi klättra upp på ett berg och fick en väldigt fin utsikt, sen skulle vi ner från berget med. Värsta bergsgetterna! haha. Men det var kul :)

Nu ska jag äta sen fixa till mig och sticka iväg!

image771
Gillar denna bilden. Så fin! Utsikten vi hade från berget.

Kommentarer
Postat av: sanny

fin bild

Postat av: F

Vackert, riktigt lugn och mysig bild.

2008-04-30 @ 09:22:37
Postat av: Tobbe

tja grattis e efter skott föresten från kosovo... halkade in på din blogg för ett tag sedan innan jag åkte ner hitt för att jobb... brukar kolla då då du e grym....

2008-04-30 @ 15:01:41

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback