Home sweet home

Är hemma från jobbet nu. Så slappar lite vid tv:n för en gångs skull. Kollar ALDRIG på tv längre. Så just nu kollar jag på sjukhuset (fast nu tog det slut). Spännande program. Vad mycket som händer som man inte tänker på egentligen. Här går man och klagar på att man är trött på jobbet, medans andra ligger på sjukhus pga propp i hjärnan! Usch, man får ta vara på det man har varje dag. För man kan aldrig veta hur nästa dag slutar!

Nu ska jag ta ett härligt bad.. fryser nämligen lite lätt så ett bad ska bli jätte skönt! :)

Kommentarer
Postat av: Sam

Lägg upp mer bilder på dig själv är du snäll ;)

2008-04-08 @ 23:46:01
Postat av: F

En bild på dig när du är omgiven av alla bubblor i badkaret? :)

2008-04-09 @ 15:24:04
Postat av: Sara

Öö, ojoj.. Vilka kommentarer.
Hur som helst, jag tänkte höra med dig vart du beställer dina färglinser?
Jag har beställt från fler olika företag men hittar aldrig några jag tycker fungerar speciellt bra, jag har gröna ögon naturligt och skulle vilja ha blåa linser.
Ha det bra!
// Sara


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback