Godmorgon

Äntligen går det att blogga igen! Ingen har kunnat blogga pga att blogg.se skulle byta plattform. Men nu funkar allt igen. :)

Ska iväg till gymmet om en stund. Det som jag börjat med är att gymma på dagen innan jobbet. Börjar klockan 14 hela denna veckan så ett gympass innan dess är kanon. Var helt slut igår när jag kom hem från jobbet. Så har sovit SÅ skönt i natt. Idag ska jag träna ben och mage. Igår blev det rygg, axlar, armar.. Och det känns idag!

Ska till Kullavik ikväll och sova där, då min mormor och morfar ska resa bort. Skönt att sova i deras hus då, och komma bort för en kväll. Så det ska bli mysigt där ;).

Nej, nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du?

2008-04-01 @ 17:37:46
Postat av: chris

Hej :)
Ville bare si at selv om du er utrolig pen, så virker det som du har en kjempe bra personlighet. Ikke ofte man ser det. Liker og lese bloggen din, og du virker som en kjempe søt jente både på innsiden og utsiden. Ha en fin dag Sandra :)
Kram

2008-04-01 @ 18:43:36
Postat av: Torcida Split

Kör du Pumping Iron lr ? =)

Postat av: x

är dina katter inne eller ute?
funderar på att skaffa/en! har polare som har inne katter hehehe dom är sköna.
men jag vill att min missar som min Älskade Sessan kommer hem med små möss å ödlor på sommaren vet inte hur det blir nu det verkar som dom skiter sig,mä mina päron men då ska ja ta sessan tänker inte lämmna en katt till
när jag är död så ska jag bli en katt,bara ligga där å få kärlek,fan vilket liv.spelar ingen roll om du ä ute
katter sover ju bort nästan hela livet/dom bara ligger där å Spinner fan va gött

2008-04-02 @ 11:47:44

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback