Bilder från helgen

Känner mig lite krasslig.. har himla ont i halsen och kändes som feber var på G förut. Men tog en tablett förut så efter det kändes det bättre. Hoppas det inte blir värre tills imon bara..
Ska snart lägga mig men först tänkte jag visa lite bilder från i helgen.

Detta är från i fredags. Riktigt rolig kväll! Det är typ bara bilder på Isak! Men så blir det när man är mästerfotograf! haha.. Vi tömde i alla fall all min alkohol som jag hade hemma.. vilket syns i bilderna.

Isak + Sandra + alkohol = Knasbolls

163901-755
En lugn Isak :)

163901-757
Isak drack upp hela denna flaskan i ett svep. Alltså bokstavligt talat. Han drack hela flaskan på en gång. Den bara rann ner!!!

image759
Vi är ute på upptäcksfärd/köpa cigg.. vi ville ta en snabbare väg hem. Vilket innebär att man måste springa över motorvägen.. och för att komma till motorvägen så var vi tvungna att gå över lite vatten. Och för att komma över det vattnet så balanserade vi på ett rör. Iofs inte så litet rör. Men spännande var det och påkörda blev vi inte! Och det var sjukt kul!

image762
Asså.. det var nån galen grej som jagade oss i gräset.. vette satan vad det var. Den hoppade på mig när jag ställde mig i gräset. Scary! haha

image763
Antagen?

image764
Här börjar Isak slira..

image765
Ja, ni ser ju....

image766
Vad lyckade kort du tog på mig Isak! :D Känner mig väldigt snygg på dom! *icke*

image767

image768

163901-760
Efter mer alkohol så satt mina leggins på Isak haha. Var tvungen att censurera då det avslöjas liiiite för mkt annars!

163901-761
Spank that ass!

image769
HAHAHAHAHA.. så klockrent kort!!

163901-770
Sen var det dags för sminkkurs.. Erskänn han är vacker med spackel?! Mycket kvinnlig!

Det var en händelserik kväll/natt.. Med mycket nöje och många skrattanfall! :D

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback