Usch

image153


Denna lilla (stora) varelse har besökt våran balkong många ggr i år! I sommras såg jag den flera ggr sittandes lite här och där på balkongen, sen försvann den. Men idag var den tillbaka.. man börjar ju fundera om han/hon kanske byggt ett bo på balkongen.. uuuusch.. vill absolut inte att den ska krypa in i mitt rum :S.. (har balkong på rummet). Och den är inte liten heller. Mkt större än vad den ser ut på bilden.. vad är detta för djur? Mega gräshoppa? Vårtbitare? I vilket fall som helst är den usch-usch.

Så på tal om djur.. förut när jag låg i sängen med datorn på magen så kände jag något som kicklade till på sidan av halsen, tänkte att det var mitt halsband.. eftersom det kan kickla till ibland. Men då när jag kände så var inte halsbandet där.. hade tagit av mig det dagen innan. Och vad kände jag då? Jo en svart spindel som fick fnatt när jag rörde där med fingrarna så den kuta iväg! Tvärs över bröstkorgen.. SHIT, panik fick jag! Flög upp ur sängen samtidigt som jag slår på mig för att det kändes som spindeln var kvar, datorn flög iväg (på sängen som tur var) Min topp jag hade på mig drog jag snabbt av och kastade iväg medans jag sprang långt från sängen.. Jisses, har man panik då eller? Det var såå äckligt när spindeln sprang över mig..
Kul att gå och lägga sig sen.. vet inte vart spindeln tog vägen :S

Så detta var en riktigt djur-rik dag =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja kan se dej framför mej!! haha

Postat av: Nadja

oo det exakt samma sak har hänt mej , med spindeln asså :P

2007-10-10 @ 17:23:19
URL: http://nadilaition.blogg.se/
Postat av: Robert

Men hallå?! :-) Är väl inte så konstigt att denna varelse kommer på besök? Vill väl bara spana in en väldigt söt tjej? Tycker vi kallar honom Tommy, tycker han ser ut som en Tommy! ;-) Och nu är jag avundsjuk på Tommy som fått vara på din balkong!

2007-11-28 @ 23:56:08

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback