Halloweendräkt vecka!

Martina och jag har haft en helt galen jaga-halloweendräkt-vecka. Jag skulle egentligen varit pirat eller djävul. Men djävul var jag förra året så ville inte vara det igen så då lutade det mest mot pirat. Martina visste inte riktigt vad hon ville vara.. men jag letade iaf sönder mig på pirat kläder. Kollade på olika internet sidor och hittade en skit bra sida, men utländsk, Så skulle inte hinna få kläderna innan festen. Så hittade jag en bra svensk sida sen men där var typ ALLT slut. Iaf alla bra kläder.. så jag fick bli mitt sista alternativ.. en playboy kanin. Martina ska vara en het polis =P haha.. så detta kommer nog bli nice.
Egentligen ska ju en playboy kanin vara svart-vit. Men jag kommer vara vit-rosa, som passar mig bäst till håret jag kommer ha m.m. Dennis ska då vara pirat, det gamla vanliga hehe.
Så det ska bli pännande att se vad alla andra kommer vara. =) Kommer ha kameran redo! hehe.

Ciao

image178

Kommentarer
Postat av: Stefan

Mad King.. ^^

Postat av: Rickard

FYFAN VAD DU ÄR HET I DIN PLAYBOY DRÄCKT FÖRFAN!!!

2007-11-27 @ 12:00:22

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback