Då var man här igen..

.. i Borås :P.. Så himla gött här! Men i alla fall.. köpte Nintendo Wii igår plus Super Mario Galaxy! Det är så himla grymt så jag finner inga ord asså :D.. Satt i hur måga timmar som helst igår och spelade medans Dennis pluggade. Nu jobbar han så jag är ensam här och måste plugga men det ända jag tänker på är Galaxy spelet haha. Vill spela nu! Men måste plugga lite innan.. suck.. Aja, kommer få skoj sen i alla fall :)

Jag rekommenderar Super Mario Galaxy STARKT till er som funderar på att köpa det!!


image217


image216

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ett wii och funderar på Galaxy, får bli det nu då =)

2007-11-25 @ 19:04:22
Postat av: Mini

då har du pengar?:(:(

Postat av: tjoo

Tjaa söt göru ??

2007-11-26 @ 20:19:22
Postat av: anonym

stina-lee har skrivit om dig i sin blogg ;)

2007-11-27 @ 21:04:00
Postat av: Anonym

Om du vill ha bort bilden från Stinas blogg tror jag nog att du blir tvungen att anmäla det till blogg.se med tanke på att hon inte tagit bort den ännu.

2007-11-28 @ 16:18:07
Postat av: Anton

Super mario Galaxy är ett mycket kul spel, fast jag föredrar att gå på en platt jord istället för den runda uppochnervända ;)

2007-11-28 @ 20:02:03

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback