Stressigt värre

Gjorde pepparkakshus igår.. Blev väl helt okej. Jobbig kristyr bara! Kletade som satan och jag blev inte alls nöjd och fick göra om flera ggr. Det finns kristyr på tub som man kan köpa. Trodde det skulle vara jätte lätt att kleta på det.. men satan vad hårt man fick trycka för att få ut smeten och när det väl kom ut så blev det jätte dåligt. Nej usch, gillade inte alls kristyr på tub. Att använda det till pepparkakor funkar bra men inte pepparkakshus! Så gjorde egen kristyr.. mycket bättre! Men jag blev klar med huset i alla fall :)..

image265



Måste iväg och handla dom sista julklapparna nu. Har inte så många kvar att köpa så det ska nog gå bra, hoppas jag. Ska till Liseberg sen med, plus att mormor och morfar kommer och äter lite julmat lite senare. Så denna dagen är rätt fullproppad. Nej nu måste jag skynda mig!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Mini

de va iget jag sagt... vi prata om de beta ju...:P

Postat av: munir

adda min msn [email protected] är du gullig :D

2007-12-24 @ 19:07:26

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback