Snart är detta året slut..

Jahaja, då är det nytt år snart. Va fort detta året gått asså.. Känns som jag inte hunnit med alls. Och den himla sommaren då? Den fick man inte känna av direkt.. mongo väder! Känns som det vart såhär tråkigt och kallt hela året. Men nog om det.. Nu är det nyårsafton man ska se fram emot :)
Vet inte riktigt vilket jag ska välja.. privatfest i Mölndal med vänner eller party i en svit på Elite Hotel med ett par andra vänner? Vad kan bli roligast? Det blir ju ändå som man gör det till.. och vart man är spelar ingen roll så länge man är i gott sällskap. Men det är bra människor på båda ställena! Gah.. Dra lott kanske? haha.
Får fundera vidare på detta..

Beställde föut lite kläder och en väska från
www.asos.com och www.hm.com. Så dom godsakerna längtar jag efter! Nu ska jag kolla runt på nätet för att se om jag hittar några snygga skor. Ska ut imorgon och kolla runt men det är mycket goare att sitta vid datorn och leta skor än att springa runt bland allt folk i rean och leta. Dom lär ju ha köpt allt snyggt nu ändå.. aja, Nu blir det kvällsmat :)

Kommentarer
Postat av: Edgar

Följ ditt hjärta...

2007-12-29 @ 01:04:28
Postat av: thompan

varför inte gå på båda festerna ?? :)

2007-12-29 @ 11:35:29
Postat av: A. Black

för lite bilder på dig själv...

Postat av: Mini

du sa ju du skulla räknas in hos oss:D:D:D haha

2007-12-29 @ 11:51:44
URL: http://minisch.blogg.se
Postat av: Sandra

thompan: Båda kan jag inte gå på eftersom tiden inte räcker till :P

2007-12-29 @ 14:27:06
URL: http://sweetsandra86.blogg.se
Postat av: thompan

kan kan du :) om du e på den ena först sen taru me alla till nästa :O eller något sådant ^^ :D haha

2007-12-29 @ 15:46:15
Postat av: Daniel Gustavsson

Trevlig och underhållande blogg du har här. Fastklistrad bland mina bokmärken.

2007-12-29 @ 23:13:38
URL: http://blogg.north58.com/
Postat av: Daniel Gustavsson

Trevlig och underhållande blogg du har här. Fastklistrad i mina bokmärken

2007-12-29 @ 23:14:55
URL: http://blogg.north58.com/
Postat av: Mattias

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!

2007-12-30 @ 16:14:40
Postat av: thompan

ha en trevlig dag allihopa GOTT NYTT ÅR FRÅN SMÅLÄNSKA SKOGARNA PUSS & KRAM ;=)

2007-12-31 @ 14:28:29

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback